Rebeccaahenriksson

rebeccahe om 8, en person du saknar:
Väntar på den dagliga uppdateringen Maria, behöver läsa lite av din glädje så jag får det där fina leendet på mina läppar. love!
13 Februari, 20:58  
Rebeccahe om 1 år sen:
Ni är så fina tillsammans:) ta hand om varandra!
I övrigt saknar jag min Marre lite för mycket. Påminn mig om att vi ska planera en sak i veckan, love u!

Galet hur en människa kan få en le som du gör kära vän. Jag saknar ditt leende och din busiga personlighet! Ditt klingande skratt och sprudlande energi! Jag är enormt stolt över att få kalla dig min vän kära Rebecca Henriksson. Vi ses på fredag fina du. :) <3

Kommentarer
Postat av: Rebeccahe

GUD VAD DU SPRIDER GLÄDJE!

När jag loggade in och möttes av ditt inlägg om hur lycklig du känner dig kan man ju inte annat än bli lite varm i hjärtat. Massa kärlek!

2011-02-16 @ 17:57:16
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback