8, en person du saknar

Den här punkten gör ont. För jag saknar personer varje dag. Min morfar, snart är det 4 år sedan han dog bort. Jag saknar vänner jag har tappat kontakten med som Chadaa. Jag saknar Johan, han var min bästa vän och sen vart allt förstört. Jag saknar Emma, att vi inte ses så ofta längre. Sen finns det personer där saker har gått otroligt fel och det gör bara ont att tänka på. Men jag saknar väldigt mycket folk.
Mitt hjärta kommer aldrig att läka utan dig morfar.
Jag kan gå vidare och leva mitt liv,
men jag kommer sakna dig varenda dag.

Kommentarer
Postat av: rebeccahe

Väntar på den dagliga uppdateringen Maria, behöver läsa lite av din glädje så jag får det där fina leendet på mina läppar. love!

2011-02-13 @ 20:58:27
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback