1 år sen

Jag kan inte förstå att det idag är ett år sedan jag flög ner i Mickes knä. Ett år sedan jag för första ggn pratade med honom. Ett år sedan vi träffades. Sen dess har det hänt otroligt mycket. Vi vart bästa vänner. Vi vart tillsammans. Vi har skaffat lägenhet ihop. Varit i Stockholm tillsammans. Haft otroligt många bråk. Mysiga filmkvällar. Festivaler. Otroligt många fester i lägenheten. Ikea. Oändliga samtal. Skratt. Ja listan är lång. Svårt att tänka sig att för ett år sedan så trodde Micke att jag var lite galen haha. Fina minnen har kommit till sen dess!

Kommentarer
Postat av: Rebeccahe

Ni är så fina tillsammans:) ta hand om varandra!

I övrigt saknar jag min Marre lite för mycket. Påminn mig om att vi ska planera en sak i veckan, love u!

2011-02-13 @ 00:38:40
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback