aj min stackars nacke

Jaha då vart man sjukskriven torsdag/fredag. Jag hann vara på jobbet en timme innan jag slet nån/tusen kotor fel i nacken. Fick världens chock, kunde inte andas så hemsk smärta det var. Så i ungefär en timme fick Pia(min arbetskompis) stå och hålla sin hand på min nacke och hålla upp min panna, kunde nämligen inte hålla upp huvudet av smärtan. Jag vet det låter knäppt men gud så ont det gjorde. Mamma kom och hämtade upp mig sen fick jag skjutsas till min kiropraktor. Haha jag överdriver inte när jag säger att det lät som när man trycker på bubbelplast! Kändes något bättre men fortfarande en ond nacke. Så nu ligger jag här i Kåge, har inget jobb förräns på måndag och är en aning uttråkad. Ut på promenad kan jag inte heller göra, ligga ner och vila nacken är mina order. Hoppas värken går över fort, även om det gör det så har Sanna fått ta mina pass resten av veckan så vilket som har jag inge jobb förräns måndag! :) Vilket betyder att jag kommer få se min underbara syster sjunga på hennes skol avslutning!
Söt tjej med ond nacke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback