helgen som gått

Blev inget inlägg igår, var så himlans trött när vi kom hem från ikea att vi la oss typ direkt!
Denna helg har varit toppen, i fredags så tog Lisa studenten så vi firande henne och umgicks med Mickes släkt.
I lördags så for vi till Kolviken där Mickes farmor och farfar har camping, och det var så otroligt vackert. Vilket himla fint ställe. Vi åt furögrundsare, pratade massor och sådär. Sen for vi till Drängsmark igen och grillade, känns som att jag bara ätit i helgen hehe.
Igår var det ju IIKEA. Först en långprommis på 2 timmar så sköt IKEA några timmar längre bort haha med jag micke och Emma tog oss fram! Hade ju ett presentkort på 4000 så vi plockade det vi ville ha även om vi inte hade stort behov av något, massor med köks inredning. En sväng på mcdonalds, ica maxi och sen var vi hemma.
Igår och idag har jag haft en sån hemsk nackvärk, otroligt att jag överlevde den igår, men idag är det brutalt hemsk, blixtrar upp i huvudet, kan inte lyfta saker osv. Har ringt min kiropraktor och ska dit halv 10, hoppas han kan hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback