svar

Anonym om Shatha! <3:
Älskar du Micke fortfarande?
Varför gjorde ni slut, ni verkade så lyckliga och glada tillsammans!
Hoppas allting löser sig(L)
Jag kände att jag kunde ta den här frågan eftersom väldigt många undrar varför det är som det är just nu. Jag älskar Micke fortfarande lika mycket som jag gjorde innan vi gjorde slut. Det har absolut inte ändrats och kommer nog inte ändras heller. Varför det vart som det vart är mellan mig och Micke och jag kan hålla med om det du säger om att vara lyckliga och glada tillsammans, det var vi, varje dag var som julafton eller hur man nu vill uttrycka sig! Men det händer lite saker som måste redas ut, förhoppningsvis så kan vi reda ut det, vi vill bara vara på samma plan! Men jag älskar Micke och även jag hoppas att det löser sig! Hoppas det underlättar för er alla som undrar, jag vill inte gå in på varför det blivit som det blivit, men jag hoppas ni respekterar det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback