Shatha! <3

Denna dag har jag spenderat på stan och på kågebadet med min fina Shatha! Nu väntas det surströmming och filmkväll bestående av fast and the furious filmerna, mums vilka godbitar det finns där haha! ;D Men Vin Diezel är bög sägs det, haha åååh :(

Ja vad ska man säga, alla undrar vad som händer. Men vad ska jag säga? Jag vet knappt själv, det jag vet är att min hjärna totalt stängt av och jag bara vill njuta av mina fina vänners närvaro! Det finns många anledningar till varför det är som det är, även om känslorna finns där, så orkar jag inte riktigt bara! Nån gång får man nog, men vi ser ju hur det går. Hur som, jag älskar er mina fina vänner och familj som ställer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback