Som från början

Det är som att vi rullat tillbaka 2 år och jag är nykär igen. Jag satt och pratade på i bilen påväg hem igår när min kompis Victor skjutsade oss till Kåge. Micke hade gått och lagt sig för att han skulle börja jobba kl 8. Jag och Shatha hade varit på Mollys/allstar, men jag bara sökte han. Jag har inte lika kul som när jag är med han. Insåg bara det medans vi pratade att genom allt som varit så känns det så bra nu. Jag saknar min Micke, om än han bara är på jobbet. Vi hade sånna svackor som jag inte trodde att vi skulle ta oss upp ur. Som att jag förlorat all tillit på mig och Micke. Men ni vet den där känslan man får i magen, helt varm, den får jag när jag tänker på att Micke inte valde att ge upp. Jag har börjat se den kille jag vart kär i! Förstå så glaaaaad jag är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback