my boy

Jag vet att jag aldrig skriver. Bloggtorka som många beskriver det. Vi har fullt upp här hemma. Lever i renoveringskaos och stress på jobbet. Men jag kunde inte må bättre. Om mindre än en månad så åker vi utomlands. Vi kommer ha en ny toppfräsch lägenhet. Våren kommer med stormsteg och jag har världens finaste kille. Hur kan du älska någon så mycket? Vi firar 2 år om två veckor. Tiden går fort när du har roligt. Micke lyfter upp mig likt ingen annan. Han är inte bara min pojkvän, han är min bästa vän. Den person jag vräcker ur mig allt för, personen som allt finns där. Jag ser på honom och allt jag tänker är hur fin han är, hur glad han gör mig. Och jag säger det, JÄMT tror jag. Överdrivet ofta på en dag kan jag säga hur fin jag tycker han är. Kanske blir det uttjatat, men jag vill säga det för han är en sån otroligt underbar människa. Tack för att du är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback