minus 3 kg

Känslan i mina ben idag gott folk är inte nådigt. Kan knappt sätta mig ner haha eller ta mig upp! Menmen, samtidigt en skön träningsvärk, man vet att man tagit i! Micke for med flyget idag till Tyskland så nu befinner jag mig i kåge till på torsdag när gubben kommer hem. Och vet ni vad... Jag har gått ner 3 kg ;) Jag vet att alla säger att "men gud du behöver ju inte gå ner i vikt". Kanske inte, men ändå, jag vill. Jag låg på en helt annan vikt när jag och Micke vart tillsammans, sen kom sambovikten och den var inte rolig hehe. Men 3 kg känns iaf kul, det som känns jobbigt är väl colan haha. När ens kompisar osv köper cola och själv dricker man en loka. Men man vänjer sig. Plus så hade jag inte klarat det utan Micke eller min familj. Micke hjälper verkligen så mycket, anpassar sig efter mig, om jag inte vill ha cola så dricker inte han heller det, vi lagar mat som passar efter mina behov, han är verkligen supergullig och peppande! Sen dagliga pw:s, brukar ligger runt 8-12 km per dag. :) Riktigt skönt är det, spec när solen äntligen tittar fram! Nu ropar sängen, blir jobb från 9.30-18.15 imorgon så bara bita ihop :) Kraaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

så duktig du är!!:*

2012-06-04 @ 15:15:53
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback