Himla bra dag idag :)

Haha var kommer denna höjda statistik ifrån, jag som knappt bloggar, van vid typ 20 pers som regelbundet kollar in bloggen, men nu går jag in och 60 stycken har klickat sig in på bloggen bara idag, är detta ett skämt? :) Gosiga är ni iaf hehe.
Iaf haft en himla bra dag. Jobb som vanligt med fina Suz, in på life en sväng och köpte något som heter multivitamin kvinnor som innehåller en massa med vitaminer och mineraler som vi tjejer brukar ha brist av, spec jag då som är urusel på att äta bra! Så jag kanske börjar bli lite piggare, vi får hoppas att det hjälper :)
Sen kom jag hem, hör och häpma, jag ställde mig för att laga mat hihi. Eller ja, tog fram lite olika saker vi hade hemma och skulle slänga ihop något, då kommer älsklingen hem (eftersom vi knappt har någon mat hemma), så for vi på Ica, mitt i matlagningen hehe, men fick med oss massa mat hem, sen lagade vi mat tillsammans ich kröp ihop framför sagan om ringen två. Jättemysigt! Ska strax gå och lägga mig, tänkte bara slänga iväg ett lite inlägg till er :)
Det ska komma bilder från nyårs, jag vet, ni tjatar och tjatar men jag är sämst hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback