Hamilton

Alltså filmen vi såg igår var grym, rekommenderar den starkt, och Mikael Persbrandt, behöver jag säga mer? ♥
Bortsett från det så har jag jobbat idag, har öppning denna vecka, avskyr att behöva stiga upp tidigt på morgonen, men på något vis så får jag så mycket mer gjort när jag har öppning än stängning! Supertrivs på Gallerix, känns som att jag har koll på allt nu, eller det mesta iaf haha, finns ju alltid nytt att lära sig, men det är så kul att jobba där, timmarna bara flyger förbi innan jag måste hem igen!
Hehe, också kom det en kille och frågade mig om jag för närvarande dejtar någon! När jag sa ja så frågade han mig om min arbetskompis dejtar någon. Söt kille haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback