godkälvlv

Jaha, lite hjälp verkade inte tagga upp marre för det, ne tacksam tjej det där:S suck.....
Skoja ba (eller?) så ja för dom som inte förstått så är det challe igen, men kan för eran skull låtsas som det är marre som blogga:D
"Hääääj alla bloggläsareeee, har haft en tung dag på jobbet, på gallerix alltsåå. Nu är jag i kåge för jag och micke är tjuriga på varandra, tänk om han vore som challe..... hon skulle ha varit en underbar flick(pojk)vän!! Imorgon ska jag och challe se bio, orka mollys liksom, bara folk som armbågas och tror dom är snygga, sen så va dom inte snygga:pPpp Ajaaa nu ska jag se lite serier för jag är en seriemördare EHHEhEHeh tröttnar aldrig på det skämtet azzå. NATTI lovers"

Mmh tyckte jag härmare marre ganska bra där:):):$
Här får ni en rolig typ, hehe han är ganska kul faktiskt, ge han lite tid bara..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback