Vilket grymt träningspass

Kom hem för en stund sedan av ett varmt välkomnande av min lilla tös. Har hunnit städa upp lite i köket, gjort mig en kvällsfika, även då provat på mitt proteinpulver som smakade helt okej. Så måååste jag ju säga att corepasset jag körde var så grymt skönt. Brände rejääält i magen, men älskar verkligen instruktören vi har, hon pushar en verkligen till max! Vart en kort pw då alla löpbanden var upptagna i början, men fick ändå upp takten hyffsat bra. Bröstpasset var väl sisådär, när man inte riktigt kan allt så går det ju lite dåligt, vet ju inte hur mycket jag orkar och sådär, så det var som mest bara en testövning, men jag gissar ändå på träningsvärk imorgon haha. Ska göra ett till inlägg där ni får lite bilder av hur arbetet vart idag, men ska först skiva upp några frukter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback