Love liiiife

Så idag skulle vi bygga nya kortställ. Dvs en massa kort som ska in och, flytta hit och dit. Men det gick riktigt bra, så långt som vi hann idag, jag och mamma jobbade eftersom Suz fortfarande är sjuk, saknar dig enormt på jobbet!!! Tänkte lägga in lite bilder får ni se, sen vet jag att Suz är lite nyfiken på hur det ser ut! ;D Så ska lägga in bilderna, sen ska jag slå på Himym och epilera benen. Älskar denna tid på dygnet. När man jobbat och tränat och får komma hem och rå om sig själv. Mitt sätt är att få slå på en tvserie och bara varva ner. Älskar ju verkligen tvserier så tycker det är så grymt skönt. Vet inte varför men livet känns så förbannat bra just nu. Har verkligen ett underbart jobb ska ni veta, det kan verkligen vara slitsamt, men jag har så sjukt bra arbetskamrater, roliga arbetsuppgifter och jag känner mig riktigt bra på det jag gör! Plus att nu när jag kommit igång med träningen så är jag mycket mer pigg, som en orkan med för mycket energi hehe. Och så fina vänner och familj. Love you guys :)
Efter långa om och men så lyckades vi få plats med korten!
Några av alla nya skönheter som har tagit plats i våran butik.
Och detta har jag att göra imorgon haha, superkuuuul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback