ett blogg inläääääggggg

JAG VET.... jag är världens sämsta på att uppdatera, FÖRLÅT Challe, Johanna och alla ni andra som är trogna och ändå gå in och kikar haha.. Men ja vad ska man säga, livet rullar på! Jag och Micke for ju utomlands till Mallorca förra veckan, jag tror det var precis vad vi behövde. Tid för varandra. När man bara har varandra att prata med, så fokuserar du dig mycket mer. Man börjar nysta ut alla problem, tankar som legat och bubblat. Och det är så skönt. Vi är närmare än någonsin, han förstår mig mer, och jag gör mitt bästa för att förstå honom. Vi tar tid att förstå sig in i varandras situation.
Mallorca var underbart! Långa stränder, supertrevliga människor och värme. Verkligen ett romantiskt ställe för två som vill ha en mysig vecka ihop. Vi var på Alcudia vilket är mer som ett "familjeställe", men det var så trevligt, alla mysiga restauranger där vi satt i flera timmar på kvällarna och pratade, drack supergoda mojitos och bara mådde toppen. En dag så körde vi längs västkusten, oj säger jag bara. Vilken vacker syn. Varken ord eller bilder kan förklara vad vi såg. Du måste uppleva det själv för att förstå, men alla klippor med havet som slog vågor, klar blått vatten, djupa dalar. Vägarna hade 90s kurvor, smala vägar som man trodde bara kunde ta emot en bil, vägkanter som var flera 100 meters stup. Men det var bland det coolaste jag upplevt(jag kanske inte upplevt så mycket men tro mig det var värt det). Mallorca är värt ett besök säger jag med ren värme, jag har fått en riktig kärlek för den ön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback