påsk!

Vem fick världens största påskägg av sin boyfrieeend? Yes me! Sötnosen plockade i alla mina favoritgodisar, han vill göda mig <3
Annars så har vi spenderat hewlgen i Kåge, då renoveringen vart lite förskjuten så kände vi för att ta en riktig påskhelg med familjen, trots min feber så var det en riktigt mysig helg. Ätit för mycket och ser många härliga filmer ;)
Nu står grabbarna och spacklar taket, och jag nördar mig vid datorn, ska nog gå ut och hjälpa dom! Tänkte bara säga att jag lever om än renovering suuuuger, ge mig bara ett nytt kök hehe (A)
Till veckan kommer Johanna och Erik vilket blir toppen, ska försöka umgås med dom så mycket vi kan innan flyget tar oss till stockholm fredag kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback