nu blir det ändring

Alltså vad har hänt med bloggen haha.. Detta går ju superdåligt, men ska försöka ändra på det! Dock så harvi inget internet i lägenheten så får dongla med min iphone så internet är liiite segt! Har ju även lovat Carro och Jessica att det ska bli bättre bloggning så nu får jag ta tag i det :)
Idag hade vi vårdprov, inte så roligt men det gick ändå hyffsat bra! Världens bästa pappa har gett mig en bil så jag känner mig fri som en fågel så jag for hem mellan halv 10 och 1 när vi hade hål och sov en stund, otroligt skönt :)
Hahaha och hade även samhälls där jag är med Lisa, Maria, Ida och Susanna där vi har om kvinnor i Islam! Vi ska göra en pjäs och den kommer bli såååå grym haha! Älskar dom tjejerna så roliga :)
Idag blir det lugnt, ska plugga lite är tanken :)
Och lilla Cia blir bara större och större, världens bästa lilla tjej!

Kommentarer
Postat av: maria

Våran teater kommer bliii KUNG! ;D

2011-09-21 @ 21:43:48
URL: http://marialuundqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback