Nya tavlor i mängder!

Hej på er!
Vaknade imorse med att både frysa och svettas, inget var bra hehe! Men slet mig till jobbet och vid 4 tiden så började det bli bättre, både jag och Sara är påväg att få något virus tror vi! Men vi kämpar på för fullt. Nu har jag kommit hem efter att ha fixat mig en hårfärg och hämtat Micke så vi kunde fara och tanka hans bil där han hade råkat få slut soppa!
Sen så har jag fixat mig tre nya tavlor :) En Andy Warhol som kommer göra sig så fin i våran hall och två bilder på ugglor som ska hänga fint i vårat kontor/walk in closet! Sen  får vi ju inte glömma våran Schtaan tavla som vi tog hem för typ en vecka sedan, många nya tavlor har inkommit, även Ögonkakao och Abchce tavlorna hänger i våran lägenhet! Ni ska få bilder troligtvis ikväll på alla små ändringar vi har gjort i hemmet, blir så nöjd! :)
Nu håller denna fina skapelse på att laga en dundergod middag och jag ska återgå till mitt städande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback