Hela världen är så underbar

Sitter och myser framför Vampire diaries, om en dryga timme ska jag hämta upp min finaste flicka på busstation för färd mot läggan där kvällen ska bestå av glögg, snack och mys!
Sen igår så råkade vi ju flyga med bilen, flyga var rätt ord. Vi flög omkring i bilen så jag har lite ont i ryggen och Shatha har huvudvärk, men annars är vi hela!
I förrgårkväll så var det grillning uppe på vitberget, vilken  stämning, Alle med han underbara röst sjöng och spela gitarr, grillade korv och annat, dunka musik och hade det allmänt mysigt! Älskar er mina fina vänner :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss:$

2011-11-21 @ 21:22:22
URL: http://chaaalllleeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback