friends with benefits

Just sett filmen friends with benefits med älsklingen, den var väl okej, typ som alla andra amerikanska romantik/komedier :)
Imorgon ska jag ringa min kiropraktor Åke och se om han kan klämma in mig något under dagen, när det börjar bli så kris att jag knappt kan röra mig, annars så är det jobb och på kvällen ska jag vara med grabbarna och finaste Challe för öl och trevligheter, beroende dock om febern är borta, vi får hoppaaas :)
Någon gammal cambild när jag hade bruunt hår!
Mamma tycker jag ska vara mörkbrun,
Jennifer tycker jag skulle vara något mellan blont/brun,
men vad vill jag vara? :)
Nyss blivit blond och det ska jag väl vara ett tag, men vet inte vad jag trivs bäst i haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback