fina pappa :)

Vilken otroligt positiv inställning jag har idag haha, undra varför, jag vet inte riktigt! :) Trött som tusan var jag imorse, men genast när jag mötte upp Sara på jobbet vart jag glad och vaknade genast till! Vi har sprungit runt som galningar idag, upp och ner från källaren, ut och in med kort hit och dit! Tusen saker kvar att göra men det finns ju en morgondag :) Hann även med en lunch med min fina Shatha, lite catch up och planering inför Nyårs. Sen en sväng förbi papi när jag slutade, vi bytte vindrutetorkare, fyllde på spolarvätska och tankade bilen fullt, tack älskade pappa ♥
Nu blir det att styra upp mat, palt! Sen installera Rosetta stone på min datooor, hoppas det funkar :)
Min fina family :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback