You have my heart

Micke är den person som kan få mig att hoppa upp och ner av glädje när jag sitter alldeles själv hemma, han är det person som kan få mitt humör att flyg ut genom fönstret och komma tillbaka som en vulkan, han är den som kan få mig att känner mig så grymt självsäker att jag tror jag kan ta över världen om jag vill, han är den person som kan få mig att känner mig som en riktig bitch ibland. Men det du gör bäst älskling det är att du får mig alltid att känna mig älskad! För du är min, vi kan bråka, kasta saker på varandra och smälla i dörrar, men nästa stund kan allt vara som bortblåst och jag hoppar upp i din famn. Vi är som en orkan tillsammans, vi är en storm men jag tar den chansen med dig. För jag älskar dig. Imorgon ska vi ha varit tillsammans i 13 månader, 13 månader, vem kunde tro det, och snart älskling så kommer du att komma hem genom våran dörr, våran dörr, ja just det, för vi bor ihop, du är min sambo. Och jag vet att jag är en riktig barnunge ibland, jag kan knappt laga mat, jag är så förvirrad, barnslig som vissa skulle vilja säga men inte jag, för jag älskar att se disneyfilmer och leka med barn, inget barnsligt med det. ;) Men att du älskar mig för den jag är, det för oss bara närmare, för jag älskar dig, varenda centimeter av din kropp och din personlighet. Så nu får du kan och komma hem genom denna dörr, pussa mig och berätta om din dag, för jag SAKNAR dig. Nu blir det nog duschen vänner, och försöka fördriva tiden tills hjärtat kommer hem! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback