vilken hemsk dröm!

JUSTJA!!! Huvva vilken dröm jag hade inatt. Jag drömde att det var julafton och allt var jättebra. Vi skulle fira julafton i våran lägenhet! Jag firade julafton med Mickes familj, hela hans släkt dvs, både på hans mammas och Jörgens sida plus hans pappas sida och även Erik och hans mamma! Sen var även Pea och Omid där av någon anledning haha. Hur trevligt som helst hade vi det, och helt plötsligt så säger Johanna att hon har en tumör och ska dö snart, sen 10 min senare är hon död. Så Micke skulle hoppa från en bro, Erik och Pea bara försvann,  och allt var kaos, kan ni förstå vilken panik jag hade när jag vaknade imorse!!! Johanna du får absolut inte dö!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lilla gumman så du drömmer! Jag ska inte dö än, inte vad jag har planerat i alla fall! :) Hoppas att allt är bra med er, jag saknar ihjäl mig efter er alla i skellefteå!!

2011-05-28 @ 10:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback