splittrad

4 dagar sen jag uppdaterat, vad har hänt? Jag skulle så gärna vilja säga att allt var bra, men jag har nog aldrig känt mig så splittrad som jag gör just nu. Men jag kämpar!

Finns många bra och positiva saker som hänt sen sist jag uppdaterade! Lulecruisingen i lördags där jag hade otroligt kul, glömde alla bekymmer och bara njöt av allt underbart sällskap, alkohol, musik och skratt hela natten lång! Söndag vart en impulstripp till Umeå för att äta på mcdonalds flera ggr, sminkas, fotas osv med mina älskade Fanny, Sara och Malin!
Sen så har jag fått igen min kära dator och har fått mitt schema för i sommar som ser väldigt lovande ut, har fulltid i sommar men jag hade turen att få vara ledig på stadsfesten vilket jag ser fram emot! Sen fick jag VG i betyget i psykologi, väldigt skönt!
Så att sådär har det väl sett ut, inte skola förrän på tisdag om en vecka, skööönt så ska verkligen vila upp mig rejält, cause i need it. Nej men imorgon blir det väl besök på vårdcentralen som vanligt sen förhoppningsvis får jag fara till Drängsmark och umgås om de funkar för Micke! Sen ser vi var resten av veckan har att bjuda på! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback