pitecruising

Gårkvällen vart en riktigt lyckad kväll! Jag, Micke, Jennifer, Adheel, Felix och Alle drog oss iväg till Pite runt 7 tiden för att se nå himla race, skitsnygga bilar haha! Nej men vi cruisade, åt mat, dunka musik, träffa massor med folk, sjöng and so on! Träffa Tim från Gällivare så jag var superglad, inte alla gånger man lyckas träffa dom om man inte tar sig en tripp upp dit :)
Idag drog jag på mig rejält med feber, jag spydde och blödde näsblod, allt kom på en och samma gång! Så det var inte långvarigt jobb för mig, jag och Micke tog med oss Zeb så mamma kunde ta över och jobba.
Nu ligger jag hemma i lägenheten i soffan och tror jag ska slå på ett big brotheravsnitt!

Bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback