jag är en drake

ja mitt humör och jag. Vad ska man säga? Denna gång gick det ut över Micke och mamma för att jag trodde i ren panik att jag bara fick igen 3800 kr från försäkringsbolaget för min dator, min tre månader gamla dator!!! Så jag säger att Micke ska ringa försäkringsbolaget och jag ringer mamma och är asförbannad på allt och alla typ.. Sen visade det sig bara att vi får hälften av pengarna först och får lägga ut hälften själv för att sen när dom sett att vi köpt en dator så lägger dom över resten av pengarna. Nice Maria som får vredesutbrott på tre millisek typ! Ja min pojkvän är typ världens finaste som har sånt tålamod med lilla mig som blir en vulkan lite då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback