i love you

- Varför älskar du mig?

- För du låter mig vara precis den jag är. Mina humörsvängningar som inte går att hantera. När jag kan väcka dig tidigt på morgonen för att jag inte kan sova. När jag får sånt sockersug att vi bara måste fara och handla. När jag mitt i en film inte längre vill se den så vi går och gör något annat. När jag inte alls går att ha en diskussion med. Jag älskar dig för att du ser mig för mer än bara mina dåliga sidor. För att du älskar mig för allt vad jag är. Jag är trygg när jag är med dig, när jag håller på att tappa mig själv då visar du vägen tillbaka. Du är en klippa och jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Annica

Jo han är en go kille! Inte för att jag är partisk...

2011-05-18 @ 22:15:24
URL: http://mammatanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback