16 maj

haha fick just världens rus genom kroppen för att jag började sakna Micke så mycket! Sitter nämligen hemma i Kåge och ska plugga matte, men egentligen vill jag vara och mysa med Micke, men icket för imorgon är det nationella Matte B så det är bara att sitta här och plugga matte. Eftersom min mamma som är mattegeni ska hjälpa mig :)
Dagen har flutit på bra. Började dagen med God morgon världen med Jimmy Jansson, ni ska veta vilken kick det är att vakna till den låten, världens energi inför dagen haha! Men vi har idag haft redovisning om funktionshinder i Skellefteå, vilket jag tyck gick jättebra för vårat lag, alla kämpade på otroligt bra. Sen har det väl inte varit så mycket mer!
Nu blir det matte för min del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback