Snart möts våra läppar igen

Jag tror ingen kan säga just nu att dom har så mycket pirr i kroppen som jag. Haha ni vet som när man är nykär och man är sådär sjukt nervös över att träffa killen/tjejen. Nog för att nervös är inte vad jag är, jag är bara så sjukt jävla lättad att denna långa resa är över. Micke tog en resa utomlands, men även jag gjorde en resa, med mig själv att klara av denna längtan och ensamhet utan Micke. Snart ska jag rulla till flygplatsen, kliva in på flygplatsen, se mig omkring efter Micke, och när jag ser honom,, ja resten kan ni ju lista ut själva! Som en romantisk film nivet när man söker efter med blicken efter han. Och då ser man honom. Ja nu kan jag knappt sitta still. 11 dagar, 264 timmar, 15840 timmar. Snart går han på planet. Snart sätter jag mig i bilen. Snart möts våra läppar igen. Jag vet inte om jag skulle klara av att släppa iväg dig igen, mitt hjärta brister utan dig vid mig. Jag älskar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback