Och nu är helgen över

GÄLLIVARE i mitt hjärta kan man ju säga!
Igår var så grymt kul. Vi var hos Poggats och drack med massa roligt folk. Gav oss ut till Olles där Skaburbian spelade och dom var kuuung. :) Dansade massor, massa drinkar, gratis fyllemat och sådär! Jag hade så otroligt kul, förutom att Gällivare har dålig smak på hockeylag så annars är dom bra, men lugn mamma, jag berätta för dom vilket som var det rätt laget att heja på! ;)

Idag mår jag som en kung. Förstår inte hur det gick till när jag drack ganska mycket igår. Gud kanske skonar mig idag jämfört med igår hahaha. Klockan halv 5 går bussen mot Skellefteå! Ha en jättebra dag, nu ska jag och Vicky ut och äta lunch, vi ser om några andra av de fina gänget följer med också. Kommer sakna Gällivare. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback