mys med mamma på stan

Blä så spyless jag är på allt idag haha. Humöret är lite grinigt. Men jag fick äta lunch med min mamma och det var väldigt mysigt. Vi satt och pratade om bl.a. om hur de ska bli när jag går ut gymnasiet, var jag och Micke ska plugga osv! Vi vill ju plugga i Stockholm, så vi satt och prata för och nackdelar, men jag är en såååån himla mammagris att jag tror jag kommer måsta flyga till Skellefteå varje helg om jag ska överleva! ;) Johanna kära du ta och berätta för mig hur du klarar av att vara utan din mamma, för jag får panik bara jag tänker på det haha!
Annars så har jag gjort bort naturkunskaps provet idag så det var ju greaaat, en mindre sak att tänka på!
Nu ska jag umgås med Micke! puussss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaadu Maria, jag vet inte hur jag klarar mig utan min underbara mamma!? Just nu är det okej, men den dagen jag ska skaffa barn kommer jag att slitas itu!!

2011-03-29 @ 20:25:28
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback