Lov äntligen!

Godmorgon mina vänner! Lovet har börjat och jag klev just upp. Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, om det blev Mollys ikväll eller hur det riktigt vart. Hade tänkt pallra mig till gymmet och springa innan Micke sluta jobba klockan 5. Men vadå, vi har ju LOOOOOV!

Oj, man blir lite generad men samtidigt glad över att Rebs mamma känner sådär över det jag skrivit om Rebecca. Och det är sant min ängel, du är glädje för oss! Jag är så glad som har dig i mitt liv :*
Skrivet på Rebs blogg ↓
Postat av: Maria

Rebecca Henriksson min finfina vän! Är det någon jag blir uppriktigt glad över att få se så är det dig. För du trots dina dåliga dagar och nedgångar lyckas alltid få mig att le, hur kommer det sig? När du ibland känner dig svag och ändå lyckas kämpa dig upp. Jag är så enormt stolt över dig. Den styrka du visar, jag skulle vilja visa hela världen vilken gudomlig människa du är! Ett hjärta av guld och en personlighet som alla älskar! Jag skiner upp när folk pratar om dig eller nämner ditt namn, för jag får känna mig delaktig och lycklig över få ha haft chansen att få lära känna en sån ärlig och fin person som du! Du ger andra människor energi även om du inte har någon. Du är så givmild kära vän. Du borde vara så stolt över dig själv, för jag vet att jag och tusen andra är det! Rebecca, det finns som mycket jag skulle kunna säga det, dom goda orden slutar aldrig att komma! Jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaka igen, och ännu mer! Puss min solstråle

2011-03-03 @ 23:36:46 
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/
Postat av: Din mamma

Åh, så fint Maria har skrivit och beskrivit! Och det är ju precis den DU är! En liten solstråle som ser till att alla runt omkring dig mår bra och känner sig betydelsefulla! Jag som gråter för allt fällde naturligtvis några tårar när jag läste vad hon skrivit. Du är stark, du är fin, du är älskad och du är såå betydelsefull! Love you <3

2011-03-04 @ 07:49:09

Kommentarer
Postat av: rebeccahe

JAG BLIR SÅ VARM I HJÄRTAT!!

älskar dig mitt lilla frö<3

2011-03-06 @ 00:56:36
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback