äntligen är min skatt hemma <3

Det var ju inte det lättaste att få hem min pojkvän. Inte så lätt som jag hade trott. När det är ungefär en halvtimme kvar tills hans plan ska lyfta, då säger han att det är inställt. Jag trodde seriöst världen skulle börja rasa ner över mig. Så säger Micke att han kan ta ett flyg till Luleå istället. Så när han ringer mig, då sitter jag redan i bilen ute påväg att fara till Luleå! Så klockan 00.00 inatt fick jag kasta mig i min älsklings armar. Vi kom hem runt 02.30, då myste vi till max!!! Och idag vaknade jag upp som världens gladaste tjej breve min skatt! <3
Fick även ett jättefint halsband av min skatt! Jag älskar dig Micke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback