alltså, tjejer ni ger mig abstinensbesvär!

Jag undrar om feber kan dämpa ens humor också? För nu känns det inte riktigt toppen så som det kanske borde göra! Micke ligger i sängen och sussar sött, magsjukan har slagit på rejält när han knappt kan sitta upp! Och jag bara saknar mina vänner, jag fick en sån där enorm enorm ENORM längtan efter mina tjejer! Girls, jag vill dansa, skratta och göra alla tokigheter som vi brukar hitta på tillsammans! Jag vill så gärna träffa Alex som kan läsa mig uppifrån och ner, att vi behöver bara kolla på varandra för att veta vad varandra tänker! Eller Gabban som kan få den mest sura i världen att skratta. Eller Julia som är så väldigt omtänksam. Eller min Emelie, min Emelie som man saknar direkt skolan slutar. Tjejer, jag har abstinensbesvär, i miss u tooooo much! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback