Tårarna rinner, vad gjorde jag för att förtjäna fina dig?

"Nej maria du är ingen mes, det är egentligen det sista du är om du tänker efter! För vem är det som går igenom eld och vatten för dom hon bryr sig mest om, vem är det som gör what ever it takes when ever it takes och tar alla andra utom sig själv i första hand!? Det här är en baggis för dig gumman, du kommer inte att ångra dig. För hur dåligt du mår kommer plötsligt inte att försvinna om du inte är villig att jobba för det! Om du inte vill för din egen skull så gör det för cia! Eller för Micke! För en Marre som mår bra garanterar jag kan vara världens bästa matte, vän och flickvän! För som du säger känner Micke av hur du mår och det gör även cia! Så snälla ring dit imorgon" Jag vet att du klarar det:* Jag kommer alltid att finnas vid din sida, hela tiden, dvd!"

Kommentarer
Postat av: emma

<3<3

2011-06-21 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback