Respekt, utan det går ingenting

Vilken fin kväll det vart ändå! Var med mina underbara vänner Alex och Gabban, plus min fina Cia! Vi var med jättefint folk från Sunnanå, sen hann jag även med att umgås med min fina Emma! Helt klart en godkänd kväll. Jag blir så glad när jag inser hur mycket mina vänner faktiskt ställer upp för mig. Speciellt i dessa tider! Jag vet inte riktigt, det är blandade känslor, jag känner sorg, ilska, besvikelse, förståelse, tomhet. Vi tar det som det kommer, mer kan jag inte göra för just nu vill jag bara andas och leva och inte behöva tänka så mycket på allt omkring! Jag vill fokusera på mig själv, för jag har så länge lagt ner min energi på alla andra och någonstans glömt mig själv! Jag vet att ingen förstår riktigt vad jag pratar om för gojja, men gud jag vill bara få prata av mig, det är så mycket jag vill ska komma ut. Klockan är 3 på natten och jag ligger breve Jennifer och Cia och bara tänker! Kanske man ska sova? :) Men några kompisar vill att jag ska komma ut och hänga med dom, så kanske det. haha vem vet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Maria, vad händer? Är det slut mellan er?

2011-07-09 @ 10:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback