nyyytttt

haha jag är sämst på att uppdatera, men sorry guys jag sliter som ett djur på jobbet och all annan tid så umgås jag med pojkvän och vänner!
justy nu håller vi på att bokar utlandsresa jag och mina fina vänner och min älskade pojkvän, kommer bli så kuuul! Men eftersom det blir utlandet så måste ju garderoben uppdateras lite ;) ;) Ni får lite bilder över ting jag inhandlat nu!
mina drömskor från skorett nersänkt från 800 till 300, gryyyymt nöjd!
sommarskor från hm!
Likadana i beiga!
fin strandväska!
Vit blus från hm!
härlig magtröja!
och likadan i blå!
beiga shorts från bubbleroom!
en härlig jacka!
min ponschooooo!
och snygga leopardskor för endast 120 kr!
sen kan jag ju även inräkna ett par svarta skinnshorts, tre smala skärp, ett par skitsnygga örhängen och två långa klänningar! Och kan ju tala om att allt är på rea så att så dyrt vart det inte, dags att rensa ur garderoben, vem vill komma och titta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback