Micke mouse!

Jag och Micke har löst allt. Och går det att säga att jag är, om inte omöjligt ännu mer kär nu än jag var innan? Vi har under dessa dagar pratat ut om så mycket som aldrig riktigt kommit på tal förut, har fått se saker ur andra perspektiv och verkligen lyssnat på varandra! Och det känns så otroligt skönt att äntligen veta vars vi har varandra! Vi har gjort saker som längs vägen bara fallit bort, saker blir så vardagliga när man bor ihop och arbetar/går i skola, vi har slutat göra så många saker vi gjorde i början av förhållandet, men nu har vi fått en nystart! Vi har tagit upp saker som varit svåra att prata om, vi har öppnat oss mer än förut och vi har fått varandra att förstå. Micke jag älskar dig och det vet du, så nu får du gärna sluta jobba och komma hem i detta regn så kan vi busa! Vill nämligen ut och springa i regnet, vore det inte härligt?
Bjuder på en bild på två av mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback