ljudet av regn

Jag och Micke somnade till ljudet av regnet när han kom hem! Jag älskar när det regnar sådär otroligt mycket, alltid lika mysigt! Men vi somnade eftersom vi var uppe till 2 tiden igår och pratade ut om allt så det var inte många timmar vi fick sova innan vi båda skulle upp och jobba halv 8! Men nu så har vi sett filmen war of the worlds, som jag aldrig sett och den var väl helt okej, vart lite uttråkad och vill busa istället! Och våran fina Cia är på riktigt bushumör så ska nog springa och busa med henne! Imorgon jobbar jag kväll så det blir en fin sovmorgon jag får! Men jag har så otroligt ont i huvudet idag, undrar om det beror på åskan som var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback