bröllop!

Vilken underbar kväll det vart igår. Går inte att beskriva! Var på Emma och Daniels bröllop som var så fint att tårarna bara rann, och dom rann hela dagen och kvällen. Jag och Emelie hade lovat att vara servitriser på bröllopsfesten, och det är inget jag ångrar! Vi gjorde i ordning maten på borden, stod i baren, städade, var fyllechaffis, dansade så benen värker idag och hade så otroligt kul! Hela gänget var otroligt underbart och vi kom hem klockan 5 imorse så nu är jag ganska trött men det var absolut värt det! Grattis Emma och Daniel, ni är så otroligt fina ihop!
Kan ju även tilläggha att detta får mig ju absolut inte att vilja gifta mig mindre... Micke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback