nyårs!

Nu är det ett nytt år och hade jag inte kunnat fira det på ett bättre sätt! Med världens bästa vänner, musik, god mat, tävlingar osv. Jennifer min syster ligger här i soffan och sover och Micke i sängen. Vi somnade runt halv 4 igår så ingen av dom har vaknat än haha :D Nu tänkte jag bjuda på lite nyårsbilder, tänkte fok vill säkert ha dom! Några iaf :)

Här har vi några av de härliga gänget!


Jag och min underbara brud!


Några andra av gänget!


Väääärldens bästa och glada brud har ni på bilden!


Förrätt som bestod av skagentoast!


Varmrätt som bestod av fläskfile, hemmagjord potatisgratäng, vitlöksbröd, sallad, vitlökssås, beasås & pepparsås!



Min och Gabbs fiskmin kommer tillbaka!


Världens finaste! Som körde tequilarace där bak


Två snyggingar!


ääääälskling!


Sötnosar haha


Filip och Challe :)


Trion, jag älskar er brudar :)


Tävling Vem är surast som bestod av att suga på lime/citron


Vem är störst i käften som bestod av att man skulle stoppa in marschmallows i munnen och säga funny bunny!


Vem tar satsen först där man skulle tuga i sig någon godisrem


Vem faller för frestelsen
där man skulle göra armhävningar upp och ner och samtidigt äta upp en godisrem


Vem slickar bäst
där man skulle slicka av chokladsås av en tallrik


DEt fina paret!


Battle på dansgolvet typ haha?


Jag och Micke myser


Lilla jag! :)


Mina babes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback