September 2010

En månad som började bra och slutade dåligt. En månad som började med tjejkväll med mina älskade brudar, med massor av spel, film, Sofia som slog ut en öl över sig själv när hon sov, folk som sov huller om buller osv. Fick min mobil  x10 mini pro. Vart nästan ihjälskrämd när vi var i Drängsmark och Jörgen skulle skrämma upp mig på skoj med en fisk, han visste dock inte att fiskar är en jättestor rädsla för mig så jag började halverst gråta haha. Bilkurra med tokracinggänget. Vi fick besök av drängsmarksfamiljen och bjöd på middag i lägenheten. Första gången jag fick gå och rösta! Färgade håret rött. Myskväll hos Sofia. Min mobil sa upp sig direkt jag typ fått den så jag gick och köpte mig en ipod bara sådär. Sen var jag sjuk typ hela den månaden, och annat som låg bakom varför jag mådde så dåligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback