så ligger det till haha!

Hellooo sunshines!
Sitter nu och filosoferar vid datorn när man gjort klart sitt arbete för dagen. Funderar på att fara förbi 360 efter skolan och skaffa mig en träningskort nu, skulle vara otroligt skönt att starta igång med träningen. Kanske inte just precis nu när jag inte är hyffsat frisk men såfort de går över!

Sen vill jag hinna diskutera med min mor om en ny dator, eftersom min kära dator hemma har sagt upp sig, och nu vill jag ha en mac! Åh jag vill ha en sån av hela mitt hjärta, den är så fin! Om jag så ska slita och arbeta tills jag är 50!

Sen är det fredag imorgon, väldigt skönt, ska då umgås med min syster Jennifer tror jag mer bestämt, vi ska hitta på något mysigt. Lördag bjuder på härligheter i Kåge med mina brudar där det blir jaccusi osv och söndag blir otroooligt slappt! king vi hörs sen allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback