Oktober 2010

Kidnappning av Gabrielle Andersson! Så började den månaden. När hon fyllde 17 så drog vi och gjorde massa äventyr. Började se Paradise med min mamma och syster som är standard! Firade lillgubben Pontus som fyllde 8 år! Började praktik på Brogården. Alex sov över. Mys i Kåge med min lillebror. Var ungefär då jag och Jennifer började komma varandra närmare varandra. Älskade Rebecca fyllde 18 år. Hade Emelie Berg som personlig tränare på idrotten, jag och Julia fick vara med om mördarpass. Fick höra en väldigt rolig sak "Han fes i 69:an, HAN FES" haha jag dog. Fest hos Gabban med gänget. Annica fyllde år! Tejpade tydligen(ingen minne...) fast Gabban i en stol! Haloweenfirande, jag var riktigt odräglig, spydde ner en halv vägg? Ja jag skäms gode mycket över den kvällen, och min älskade Micke fick ta hand om mig. Sen drog vi även på Ikea med familjen dagen efter, jag mådde som jag förtjänade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback