Mina klippor!

Kan någon förstå vilket bra humör jag är på?

Jag måste vara lyckligaste personen på jorden som får uppleva livet tillsammans med världens bästa vänner, pojkvän och familj! Det händer ibland att jag blir arg och frustrerad, men att mina vänner lyfter upp mig som dom alltid gör är bara för underbart! Jag blir så glad när jag sitter breve Alex och med bara en blick förstår vi precis vad varandra tänker. Att min älskade pojkvän bär mig till sängen när jag somnar i soffan. När man får sms av Emil som säger att han alltid finns där för en, trots ens olikheter tidigare som vi lyckats lägga åt sidan. Jag blir så glad när Emelie säger att jag är den mest osjälviska hon vet. Eller när Rebecca säger till min pojkvän att han har en jättefin flickvän. När Colette plockar upp efter mig när jag är så glömsk. När Gabban får mig bli lugn. Era ord och handlingar stärker mig så otroligt mycket det ska ni veta. Jag Älskar er och så många fler. Ni gör mitt liv komplett!

Dessa underbara människor blant annat ska jag få umgås med imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rebeccahe

Går nog inte att förklara vilken enorm energi du utstrålar:) Världens bästa marre, love!

2011-01-20 @ 19:40:22
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback