Lite smått om mig då

Fem "skulle du"

Skulle du vilja vara längre?
Alltså, jag är 163, ibland önskade jag att jag var iaf en 5 cm längre!
Skulle du vilja väga mer?
Nej jag tycker min vikt ligger bra som den är :)
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg? Ledsen, förstörd, uppriven. Många ord men inte arg!
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha! Channing Tatum, Vin Diesel, Taylor Lautner osvosv, finns många snygga kändisar men jag ar min pojkvän som jag vill ha sex med :)
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Haha det är fredag, klockan är 7 och det skulle nu kunna vara en gång när jag skulle festa vilt men inte ikväll, jag ville ha en lugn kväll!


Tio "kan du"

Kan du röra på öronen?
jag vet inte riktigt... jag tycker dom rör sig men de gör dom nog inte haha :]
Kan du slicka dig på näsan?
de tar ett tag innan det går!
Kan du kolla i kors med ögonen?
det har väl alla sett? ;) Julia älskar det, och Micke hatar det haha

Kan dina föräldrar lita på dig?
Var väl ett tag dom inte kunde det, men alla mognar väl nån gång, nu kan dom det :)
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
haha ja om jag är själv så, är jag med mina vänner är de svårt för att vi alltid har så mycket att prata om!
Kan du vara på fest utan att dricka?
Jodå de händer ju ibland :)
Kan dina vänner lita på dig?
De vet dom att dom kan göra!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Det har jag redan
Kan du suga?
Micke tycker det, eller vad pratar vi om? ;)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jo men det gör ont i hjärtat om det finns saker jag vill ha, som det alltid finns haha!


Femton "har"


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jadå
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja, väldigt ofta!
Har du ett syskon?
Min älskade syster Jennifer, Syster Emelie och lillebror Zeb!
Har du varit full den här månaden?
OJaaaa, Alex födelsedagsfest!
Har du någonsin haft sex med någon?
Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Jo de tror jag minsann
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Hehe vilken fråga, ja det var endel frågor
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej icke det!
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jodå!
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Jo
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Jo, 5 år tom.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Funderat hur det skulle vara ja, men inte någonsin velat.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Ja
Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej inte det!



Tjugo "vem"

Vem är din bäste vän?
Jag har många otroligt nära vänner men dom som står mig närmast är Alex, Gabban och Jennifer!
Vem älskar du?
Min pojkvän, mina vänner och min familj!
Vem hade du senast sex med?
Micke, who else? :)
Vem vill du bli full med?
mina brudar nästa helg på station!
Vem är den bästa artisten?
ingen aning faktiskt
Vem pratade du senast i telefon med?
min baby
Vem har du en liten crush i?
Channing Tatum är en goding!
Vem är snyggast i världen?
Det är ju jag!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
oj, nån organisation för barn i fattiga länder typ!
Vem är snällast i världen?
Sedd från mina ögon och vilka jag träffat måste det vara Emelie Berg eller Lena, för jag tycker dom har hjärtan av guld!
Vem vill du prata med?
Min Allkex som jag ska få vara med ikväll!
Vem sov du med senast?
Micke och Alex! (Alex är min nalle)
Vem såg du full senast?
Jadu massor med folk ute på krogen i fredags, bl.a. Alex ;)
Vem vet allt om dig?
Micke, Alex & Gabban är nog dom som vet mest!
Vem kysste du senast?
Mickemickemicke
Vem kramade du senast?
Micke där också!
Vem kan berätta allt för dig?
Den som vill!
Vem kan du berätta allt för?
Micke, Alex och Gabban!
Vem hatar du?
Hata gör jag nog inte någon, men jag tycker illa om endel personer


Vad blir ditt namn baklänges?
airaM
Har du gjort en snöängel i år?
nej de var förra året!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
ingen aning hur länge jag låg där!
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Verkligen, ser ni Micke vid min sida, det är min dröm!
Tycker du att sengångare är söta?
typ inte sett någon!
Har du någon gång testat karate?
Det gick man ju typ i någon månad! ;)
Första sporten du gick på?
Karate!
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes <3
Vad längtar du mest till just nu?
Micke! och min födelsedag
Hur gammal har du tänkt bli?
väldigt gammal, med Micke
Har du haft vattkoppor?
Jo, och fick en fint ärr att bli påmind om i resten av mitt liv mitt på mitt ögonbryn!
Vad drömde du inatt?
Du det kommer jag inte ihåg!
Vilken tv-serie är bäst?
Hellcats tror jag nog!
Höga eller låga strumpor?
båda såklart
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att någon i min närhet ska dö, jag är dödligt rädd för vatten och höjder och spindlar också!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nej men Micke gör ALLTID det haha ;)
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Biege! hur fasiken stavas det haha? :D
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
ingen aning!
Är du mörkrädd?
otroligt!
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
jag går utan
Riktig gran eller plastgran?
plast!
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt om Micke sover med mig, tänt om jag sover själv
Godaste drickan till frukosten?
Mjölk
Vill du bli president?
Haha nej
Har du spelat tjej i en teater?
nej haha
Duscha eller bada?
både och!
Har du gråtit i skolan nån gång?
det har hänt många gånger
Hur tar du dig till jobbet?
Bil eller buss eller går beror på vilket jobb
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
hahahaha joooo, när jag var mindre med Olivia, ni ska få bilder!
Sjunger du på toa?
Nej men i duschen
Vilken färg har din jacka?
Röd för tillfället
Använder du långkallingar?
nej
Är du höjdrädd?
otroligt.
Vilket land vill du åka till?
Italien siktar jag på till sommaren!
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
hahahaha msn alldeles nyss!
Vad ska du göra NU?
skriva klart här sen städa
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
jo annars vore det inte så lätt!
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
ingen aning
Vad åt du senast?
Kött
Har du fått någon komplimang idag?
hur duktig jag är på att träna, av Julls ;)
Har du varit med i en rättegång?
3 stycken?
Är du polare med grannarna?
nej
Vilka språk talar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
övre delen av örat
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
typ när vi for till Umeå i lördags?
Gay?
Nej
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja haha
Har du äggat någon?
när jag var liten så äggade jag och Olivia varandra, man fick väldigt fula rivmärken i pannan
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha nej!
Suger det här?
börjar bli väldigt jobbigt
Har du varit på stranden?
men what, vilken fråga, ja!
Har du haft en stalker?
Men ja
Minns du din/dina musiklärares namn?
MAGNUS, the one and only
Hur bra är din syn?
tydligne inte perfekt
Har du varit på ett party?
jappjapp
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
rädd för vatten och fiskar, hur kommer åd hajar in i bilden?
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
jag skulle vilja se dig säga det till honom, han kommer kalla dig bajsapa
Har du varit utomlands?
Ja det har jag
Har du sett din bästa vän naken?
Ja
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
typ inte varit på något
Var är dina syskon just nu?
hemma
Vad var den senaste drömmen du minns?
den stryker vi
Vilken tid gick du upp i morse?
halv 8!
Vad ska du göra i helgen?
umgås!
När var du riktigt sjuk senast?
de händer ofta, men typ september
Vem är den senaste kändisen du tog på?
det är ju så att jag tar på kändisar dagligen så håller inte riktigt koll
Vad finns i din bakficka?
Har inga
Har du färglinser?
Nej
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Satt och hade skrattanfall i sängen för jag var lite övertrött och kikade på fittkramp.se och skrattade ännu mer
Vad är det första du gör på morgonen?
försöker snooza
Vad ska du göra efter det här?
fixa här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback