Linda :*

Linda vad söt du är men tyvärr, psykologiska perspektiv är inte kul för mig, jag nöter sönder min hjärna på information som inte fastnar haha!
Skrev nu en uppsats på 3,5 sida så jag hoppas min kära lärare blir nöjd hehe!
Ja gud ska bli så skönt med spiral, men jag gruvar mig över smärtan som dom säger att man får,
haha hoppas jag inte svimmar (A)
Nu mina vänner ska jag gå till min pojkvän som varit väldigt tålmodig och väntat på mig när jag suttit och pluggat i 5 timmar. Micke jag älskar dig väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Linda igen ;)

Det är väl lite vad man är intresserad av kanske. Psykologi var mitt favoritämne på hela gymnasiet så att för mig var det bara kul. Men skriva uppsatser är alltid svårt och långtråkigt så man tappar lite av det roliga med det faktiskt... :/

Jag skriver på facebook sen!

Kram

2011-01-31 @ 14:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback