Kärlek

Det är som att varje gång jag ser dig så blir jag kär på nytt. För jag finner alltid nya saker som jag älskar hos dig. Jag kan komma på mig själv med att sitta och titta på dig, dina perfekta ansiktsdrag, jag älskar varje linje och form. Jag älskar när du lyfter upp mig från marken och in i din varma famn. Jag kan vakna på natten och inse att jag slunkit ur din skyddande famn och måste krypa tillbaka dit så du får hålla om mig helst hela natten. När människor talar om kärlek hur det känns, då vill jag bara skrika ut "jag vet, jag vet, jag vet, för jag är kär". Jag vill förklara för hela världen hur perfekt jag tycker att du är, att till och med dina fel gör dig speciell och jag skulle inte vilja ha dig på något annat vis! För mig är du perfekt och i din närhet känner jag mig bättre än någon annanstans. Jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback