Jag måste vara den lyckligaste personen!

Jag har världens bästa vänner och pojkvän. Micke, min älskling du är det bästa som hänt mig. och mina brudar Alex, Gabban, Emelie, Julia, Sofia och Nadja, utan er skulle dagen inte gå! Lena du ger mig så mycket positiv energi varje gång vi ses. Reb och Colette, ni är så underbara personer. Salander du visar verkligen att du alltid kommer vara min vän! Emil du har verkligen förändrat min syn, till en början var det inte frid och fröjd men herregud vad det ändrats, du ställer verkligen upp :) Jennifer syster, jag är så glad att vi kommit varandra så nära. Sen Challe min stjärna! Min familj är verkligen guld värd. Och Mickes familj känns verkligen som min egen. Johanna och Erik, ni är helt fantastiska. Finns så många jag vill säga massor med bra saker men ni vet att jag älskar er! Ni gör mitt liv så förbannat bra, utan er skulle jag inte ara så lycklig som jag är just nu, mitt liv är perfekt nu!


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar dig syster!!

2011-01-12 @ 19:57:44
URL: http://jenniferhallgrens.blogg.se/
Postat av: Lenaaaa

jag kan inte låta bli att ibland tänka på hur våran relation började, visst kommer du ihåg? DÅ trodde jag aldrig att alla missförstånd, rykten osv kunde blåsa bort med vinden o istället växte en stark vänskap fram.. Men jag är glad över de, så glad :) <3

2011-01-13 @ 06:48:03
URL: http://risinggirl.blogg.se/
Postat av: rebbe

Framförallt måste du vara världens gulligaste människa Maria!! du är så fin rakt igenom, bli aldrig någon annan. love

2011-01-13 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback